15/11/12

E os 120 misiles onde están?

Durante o día de onte, mércores 14 de novembro, ata a hora de publicar este post, desde o último sábado, máis de 120 misiles foron lanzados desde Gaza contra a poboación civil de Israel, que se atopa todavía en Alerta Vermella.
Nun operativo militar, o exército de Defensa de Israel abatiu onte ao líder de Hamas Ahmed al-Jaabari, o Ahmed Jabari, quen entre muitos outros actos:
  • Planificou múltiples ataques terroristas que acabaron coa vida de civiles israelíes
  • Comandou a operación de secuestro de Guilad Shalit.
  • Ordenou a terroristas palestinos a que disparen miles de cohetes contra Israel.
Ante a situación que se está a vivirse, Israel ven de desplegar un operativo de defensa.

Incluso o Departamento de Estado del gobierno de Estados Unidos emitiu un Comunicado condenando os ataques que estanse realizando nestos momentos desde Gaza.

Pero, qué é o que deciden transmitirnos os medios de comunicación?


A axencia EFE, que é a proveedora principal para os medios en idioma español, publica un alarmante artígo co titular:

“Israel lanza quince ataques aéreos sobre Gaza en los que mueren 6 palestinos”

En todo o artículo non atopamos mención aos numerosos (máis de 120 desde o sábado) misiles lanzados desde Gaza a a poboación civil de Israel.

E salienta:

El asesinato [de Jabari] se produce poco después de que Israel y las milicias en la franja palestina acordaran un frágil alto el fuego de menos de 24 horas, tras una espiral de violencia mutua que durante el fin de semana mató a seis palestinos y causó heridas a 30 más y a ocho israelíes.

Máis de 120 cohetes lanzados contra poboación civil non merece o término: “Espiral de violencia”.


Mentres tanto, Reuters, outra importante axencia de internacional de noticias, publica:

Israel mata a comandante de Hamas, evalúa invasión a Gaza

Onde sí fan mención á operación militar israelí dirixida a obxectivos terroristas específicos (ainda no canto de empregar a palabra “terrorista” preferiron “grupos armados”)

La operación "Pilar de Defensa" comenzó con un ataque preciso contra un auto que trasladaba al comandante del ala militar de Hamas, el movimiento que controla Gaza y domina a una serie de grupos armados más pequeños.